^Κορυφή Σελίδας
πως να ζεσταθούν αυτές οι αίθουσες;!
δεν είναι το πετρέλαιο που δε φτάνει
είναι τα χνώτα που λιγοστεύουν
(έγραφα τον 12*2007
παρατηρώντας τους μαθητές μου
που τώρα είναι Α λυκείου)
Από τότε που εμφανίστηκαν τα ονομαζόμενα «έξυπνα κινητά» (smartphones), περί τα έξι με επτά χρόνια, έχουν δημιουργηθεί ένα σωρό εφαρμογές που επεκτείνουν τις δυνατότητές τους, κυρίως για λόγους πειραματισμού αλλά και -γιατί όχι- διασκέδασης. Σε αυτό το μοτίβο κινήθηκαν δύο Κινέζοι προγραμματιστές που αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του κινητού τηλεφώνου και του Ι.Χ. αυτοκινήτου ενός εκ των δύο: ένα Nokia C7 και μια BMW 1 Series.
«Ο αριθμός των σχολείων που θα λειτουργήσουν του χρόνου θα έχει να κάνει αποκλειστικά με τον αριθμό των μαθητών και τη γεωγραφική απόσταση της μιας σχολικής μονάδας από την άλλη» ξεκαθάρισε σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του υπ. Παιδείας Β. Κουλαιδής κι εξήγησε:
Αντιπάθεια με την πρώτη ματιά. Πολλές φορές το έχουμε βιώσει. Όπως επίσης και το αντίθετο, να συμπαθούμε δηλαδή κάποιον από την πρώτη στιγμή που τον γνωρίζουμε. Αυτό το «ένστικτο» τελικά, σε πολλές περιπτώσεις έχει όνομα, (το εύηχο DRD2 ή CYP2A6) και βρίσκεται στα γονίδιά μας, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας επιστημονικής έρευνας.
Ο Δημήτρης Νανόπουλος μιλάει για το ελληνικό Πανεπιστήμιο και την Παιδεία στην εκπομπή του Κώστα Βαξεβάνη "Το κουτί της Πανδώρας".
Επειδή υποψιάζομαι ότι αναφορικά με τις τελευταίες διαρροές περί «σχεδίου» για το «νέο» Λύκειο σχετικά με άλλα μαθήματα π.χ. Ιστορία, Θρησκευτικά κ.λ.π. θα ασχοληθούν πολλοί περισσότεροι και αρμοδιότεροι εμού, στο σημερινό άρθρο θα θίξω μια πτυχή του «θρυλικού», όπως τείνει να εξελιχθεί, «σχεδίου» που πιθανόν να μη πρόσεξαν οι περισσότεροι, αλλά είναι αντιπροσωπευτική της προχειρότητας (επιεικής χαρακτηρισμός) του συγκεκριμένου κειμένου.